Таки дорiшив пiдсилювача,живлення всерединi провiв акустичними дротами червоної мiдi(Клотц),чисто по пам'ятi так як то динамiчнiше зазвучало,ну i пiдмикнув самого пiдсилювача XLR дротами,оскiльки модулi баланснi i з такими входами,а у мене кросовер на ВЧ i еквалайзер на НЧ професiйнi i тому цi ланки на такiй конекцiї.
Усi 4 модулi i 4 БЖ на радiаторi i не виходять за температуру тiла-36гр. при багато часовiй роботi(4-6год.) на доволi великiй потужностi.
Єдине що для окремого крiплення у стiйцi(ясеновiй) прийдеться примайструвати два кутики,а на них уже помiстити пiдсилювача,щоб знизу був забiр повiтря,а то стоїть прямо на еквалайзеровi.
Один хлопчина iз Сiмфера(свiй хлопець) вислав фото з часiв коли гостював у мене у 2009 роцi.
Подививсь чим я тодi займався,вiрнiше чим тiльки не займався.
А то були i щити з рупорними твiтерами,i фостекси у лабiринтi,i самопальнi акриловi диски для вiнiловерта з ниткою i роликами,i 16дюймовi тонарми, пiдшипник пам'ятаю точили на заводi Фiолент де був кроглошлiфульний станок i можна було обробити деталi з високою чистотою...
Ламповий пiдсилювач на 300 бi також фiгурував,з НЕ тими трансформаторами,пiзнiше я замовив у Вiнницi бiльш крутiшi та й бiльшi набагато.
Але усе це було благополучно зметено i забуто,так це тiльки якихось 15 рокiв тому,а скiльки було до цього,скiльки пошукiв i експериментiв,ужос вобшим.
Тiльки в дванадцятiм роцi перейшов на електростати,той чувачок уже тодi ролiка записав з них,подививсь вiдео i побачив на ньому лампового пiдмiшувача каналiв(перехресного)а я вже й забувся про него.
Погрався ще трохе з оформленням НЧ i в iтозi викинув еквалiзер з ланки звуку.
Добре що наробив усiляких фанерових деталей в ранiших пошуках,тепер ними можна жонглювати,тепер загородив такий собi загiн ззаду за пакетом мембран,приглушив трохи синтепоном i пiк на 400Гц якося прибрався,як(?)- я так i не врубився.
Емпiричний пошук i вирiшення проблем звуку-має значення!
Вирiшив трохи заглибитись у вiдтворення вiнiлу.
Вiднайшов тонкого срiбного(англiйського) дроту моножили,шось коло 0.1мм.
Хочу його iзолювати лаком пару шарiв,технологiю обдумав(методом вмокання),потiм протягнути через сiлiкон на всякий пож.
Як це зробити не розiрвавши його(?),треба ще й затягнути у трубку тонарма,припаяти з обох бокiв до пiнiв.
Скорше використаю mini XLR для злучки цього тонкого срiбла з дротом що пiдe у коректор,вiн також буде срiбна моножила,тiльки товстiший(0.35мм).
Коректорiв рiзних спробував у недавнiм часi,пару лямпових(один у наявностi) ну i штуки три транзисторнi поки випадково не придбав нiмецького Canton EC-P1,його ж аналог MBL -4005.
Звук цього попереднього пiдсилювача i коректора мене влаштував свею нейтральнiстю звуку(втомився пошуками забарвлень).
Ну i об'єктивнi цифри говорять самi за себе:
THD at 1kHz: 0.002%
Intermodulation: Less than 0.002%
Foreign/SNR:
High level: 96/100 dB Phono MM: 88/98 dB Phono MC:77/84 dB
Себто, Динамiчний Дiапазон -недосяжний жодному кам'яному,я уже не говорю про лямповi у котрих Сигнал-Шум у кращому разi 65 Дб(де Шум то пiдлога,а Сигнал то стеля).
Головка(нова) Градо Сiльвер поки що побуде,може з часом спробую щось з МС,подивлюсь.
(25-01-2024 01:10)ZLoDAY писал(а): Тем не менее, это одна из двух известных и подтвержденных играющих самоделок на всЁ СНГ.
Вообще хватает их,не все пишут обэтом,да и вариаций хватает,но и ограничений которые накладывают на эту технологию.
Технология очень крутая в первую очередь исчезающе малыми искажениями,практически такими как на выходных клеммах усилителей.
Но как всё в этом мире-голову приставил,хвост упал,хвост приставил,голова упала...то есть проблемы в основном акустические.
Низкая чувствительность требует большой площади излучения,а она противоречит точности подачи ВЧ.
Ну и ЭС можно по-настоящему оценить если они в полном диапазоне,а не куске его,а это отдельный разговор.
Моё переосмысление началось когда в 2014 году выложил свои первые (2.2м/08м) двери на англоязычном Дий аудио,там нашлись два чела(сейчас их нет там,видимо отошли уже в мир иной) которые сказали,что,мол,молодец,это всё очень круто,но!в них есть такие и такие проблемы.Я им-да как же,вот Мартин Логан делает так же,а я содрал всё у них(?),они посмеялись и ушли,а я задумался и только тогда услышал все проблемы на которые они указали,ранее думал что всё гениально.
Ну и в общем всё длится до сих пор,дорабатываю нужное мне акустическое оформление в НЧ,основная идея-направить сигнал с задней части диполя на переднюю,уже есть наработки,там есть нюансы,это не классический "задний рупор".
Цікаво, чи зробить хтось "електростатичний Хейл" - це міг би бути прорив у відтворенні саме НЧ.
На тому ж Дій аудіо повідомили, що є два європейські патенти на таку конструкцію.
Але вживу ще ніхто їх не бачив.
Змоделювати можна і на навушниковому варіанті. Це буде не так витратно.
(25-01-2024 01:10)ZLoDAY писал(а): Тем не менее, это одна из двух известных и подтвержденных играющих самоделок на всЁ СНГ.
Известных где? И кем подтвержденных?
Я только в Украине лично слышал минимум три разных акустики, спроектированных Genko, замечательно играли все три. Ещё одна активная за аффторством Марьяныча. Ещё одна сборная. Ещё в Киеве есть мастер, акустику которого я не слышал, но точно знаю, что она классно звучит.
Так это я слышал чуть менее, чем ничего.
В России есть несколько производителей акустики, которые котируются. И зачастую ее производит один человек. В Украине именно серийки не было, но несколько толковых построителей были.
Акустика ТС - а кто ее слышал вообще? То, что бахеба сделал уникальное изделие, не вызывает сомнений. Но с чего ты решил, что она играет?
Злодей, а ты лично сколько вообще авторских слышал? Конкретизируй ответ, пожалуйста.
У меня есть свой звук, с блэкджеком и шлюхами!
Если ты вызываешь дождь, будь готов промочить ноги.
Да знаю я эту ЭС муйню всю изнутри,не может она а-приори играть хорошо в "классическом" её построении,кто-бы и где- бы её не мантулил,то ли в фирме,то ли в ферме.
Какой бы коля ,вася или роберт её не сделал это будет одно и то же,у них у всех одна и та же ошибка-невозможность создать бас на ЭС по этому внизу используют обычный диффузорник,что перечёркивает на корню эту затею и делание большого по площади излучателя в виду малой чувствительности,а это перечит правильному излучению ВЧ.Всё,более никаких вариантов у коль,вась или робертов нет.
У меня попытка сделать всё по-другому,с условием учтённости всех этих моментов,а это:ВЧ сделать тонкой полоской(20мм),это длина звук. волны на 16кГц,значит ВЧ будет широко направленной до 16кГц,а чуйку такой малой площади поднять за счёт дуги ВЧ,что концентрирует весь собранный звук из высоты полоски 1.9м в одной точке у уха ,то есть звук ВЧ не рассирается по комнате,а собирается в точке, поэтому и качество его высокое,нет окрашенности помещением пола и потолка.
Далее про НЧ,тут уже писал много раз,у ЭС очень качественный НЧ,но с малым давлением в силу слабого мотора,по этому "классически" его сделать невозможно,вернее НЧ будет гладящим,ласкающим,не будет ощущения удара колотушки по мембране барабана.
Но если применить групповой пакет(изобарик),то таким образом суммируются моторы каждой из шести мембран в пакете и выплёвывается последней мембраной которая контактирует с окр. пространством,это уже даёт эффект.
В этом нет ничего особо сложного и всё это можно сделать у себя в гараже имея две руки связанные с головой и некоторые инструменты как и немного элементарных знаний.
То есть,проблема(главная) у ЭС это акустическая проблема,но не сама технология,технология намного выше динамической,меньше искажений,в том числе интермодуляционных и звук намного точнее и естесственнее в виду безинерционности драйвера.
В углу,подпирая басовые ловушки стоят роскошные двухметровые в ясене СЧ ВЧ ЭС излучатели в виде полуцилиндров Мартин Логан,забраковынные своими звуковыми качествами со временем,не сразу,сразу оне были генияльными,но понимание качества звука приходит с...возрастом,если только без маразма.
Так вот,стоят в качестве рассеивателей звука параллельно с поглотителями на фронтальной стене.
Я не понял посыл Злодея про мастеровые электростаты. Если речь о них, то вполне поверю, что их всего две пары на СНГ, а то и одна.
Насчёт басовика на динамической головке, то не соглашусь, можно состыковать. Другое, или даже первое дело в том, что таких подходящих динамиков меньше, чем пальцев на руке, и они стОят космических денег, по меркам динамиков.
Все остальное для меня теоретическая теория, электростаты слушал только у onv, десять лет назад, уже ничего не вспомню.
А что на них со сценой, кстати, при такой площади панелей? Локализация присутствует, или для тебя это не приоритетно?
(09-02-2024 16:35)baheba писал(а): Я не можу зрозумiти природу звуку Хейлу наприклад у НЧ.
Допустимо у нас 10 панелей поставлених на ребро вiдносно слухача,як це працює?
(17-02-2024 21:17)Svjatoslav писал(а): Потрібно, щоб вони були подібні до міхів "гармошки". Тобто через один закриті з задньої сторони, і через один із зміщенням закриті спереду. https://www.diyaudio.com/community/threa...er.265815/
Сергiй,я це розумiю,що у виглядi мiхiв,я не розумiю як ЕС повинен працювати у НЧ.
Пройшов за посиланням...я згiден з одним iз учасникiв бесiди у тiй темi,що ЕС не годен створити необхiдний тиск великої амплiтуди коливання щоби витиснути повiтря з кишень конструктива,а Хейл саме на це орiєнтований.
Той басовий випромiнювач що я користую- як би повна протилежнiсть Хейла у звязку з проблемою ЕС, саме пакет iзобарик допомагає пiдвищити тиск цiлого пакета мембран котрi працюють синфазно.
А от на СЧ ВЧ можливо Хейл прохиляє,саме тут гостру направленiсть звуку планара можна нiвелювати Хейлом зберiгши доволi велику площу випромiнювача,що необхiдно при низькiй вiддачi.
(11-02-2024 17:51)Serpens писал(а): электростаты слушал только у onv, десять лет назад, уже ничего не вспомню.
Помницца Вадим(земля пухом) докупал на Мартин Логан,которые использовал в качестве СЧ.ВЧ. пищалку львовского автора.
Это он делал именно по той причине что я тут описывал-НЕправильное акустическое оформление излучателя(геометрия),тупо субьективно не хватает ВЧ.
В "моей" полоске 20мм. шириной ВЧ кристально чистые и их ровно столько-сколько есть в исходнике.
Вiнiловоди,якщо тут ще залишились такi викопнi,уявляєте наскiльки тре бути закоханим у це,щоби зайнятись такею хернею,а гименно-залакувати срiбнi дротики з-волосину щоб потiм вклабштосити їх у мiй казковий тонарм?
Коротше,дротик прив'язаний до двох зубочисток буде вмачатися у лак що розлитий у...алю чи пластиковий кутик на довжину 55см,зара пiду шукати такий...
(19-02-2024 13:19)baheba писал(а): Сергiй,я це розумiю,що у виглядi мiхiв,я не розумiю як ЕС повинен працювати у НЧ.
Пройшов за посиланням...я згiден з одним iз учасникiв бесiди у тiй темi,що ЕС не годен створити необхiдний тиск великої амплiтуди коливання щоби витиснути повiтря з кишень конструктива,а Хейл саме на це орiєнтований.
Той басовий випромiнювач що я користую- як би повна протилежнiсть Хейла у звязку з проблемою ЕС, саме пакет iзобарик допомагає пiдвищити тиск цiлого пакета мембран котрi працюють синфазно.
А от на СЧ ВЧ можливо Хейл прохиляє,саме тут гостру направленiсть звуку планара можна нiвелювати Хейлом зберiгши доволi велику площу випромiнювача,що необхiдно при низькiй вiддачi.
Питання глибини карманчиків гармошки - можливо, на низьких частотах їх потрібно зробити глибокими . Тоді тиск буде створюватись великою площею.