такі да, Владімір знаєт.. Яким чином амплітуду і фазу (підказка) можна зробити однаковими по всьому стерео диапазону в будь якій точці хати і коридора з туалетом.....
impexua, Володя, тоді це питання риторичне - рівні гучності, фаза та реверберація.
(12-07-2016 17:58)impexua писал(а): такі да, Владімір знаєт.. Яким чином амплітуду і фазу (підказка) можна зробити однаковими по всьому стерео диапазону в будь якій точці хати і коридора з туалетом.....
impexua,в принципі саме так - в коридорі... або напроти однієї АС. Наприклад, відтворення моно фонограмм - є у меломана одна N-смугова АС, і припускаємо, що фазова когерентність динаміків не узгоджена. Матимемо нецілістний звук. Інший приклад, коли в тому ж туалеті, коли грає система в кімнаті, то в клозеті чути тільки бас.. або навпаки твльки СЧ і ВЧ. Але якщо система фазокогерентна, то на тому ж товчку ми хоч і не матимемо сцени в аудіофільському її розумінні, але складатимється враження, що в кімнаті грає такий собі джаз-бендик, а не щось бубнить чи брязкае.
млін, ну при чому тут це взагалі? Те шо АС мають відтворити із норм. точністю - це зрозуміло.
Мову вів про ЗАПИС.
Звукореж заклав, що Л. має в певний момент треку "відстати" по фазі від Пр. на .... на 10%, хай буде. "Відстати" - означає прилетіти В ТВОЇ ВУХА на ці 10% пізніше. ТВОЇ ВУХА.
Хай ця умова виконується для першого зліва малюнка.
Як вона буде виконуватись для другого малюнка? Та АС яка мала відтворити інфу із відставання, навпаки донесе її до твоїх вух із випередженням. "Когерентінсть" роботи АС одна відносно одної - це півсправи, але ще маємо необхідність зберегти закладені у ЗАПИС значення фази і амплітуди в точці прослуховування а не абстрактно "десь". Звукореж закладає точні значення для ТП (+/-, бо може стереобаза АС бути ширше, або вужче у різних кімнатах), тому що забезпечити когерентінсть одночасно для всіх точок твоє хати - неможливо. Тому ОДНАКОВУ точність стерео неможливо забезпечити для всіх точок прослуховування.
Да, презенс, об`єм, натяк на розташування залишиться і збоку від АС, але якщо саме це і рахувати за геройські досягнення у сфері стерео-сцени, то звиняйте, нам не по дорозі.
impexua, ну... в мене вона і так своя, власна, і загальний курс руху мене не дуже цікавить. Але раджу звернути увагу на концепцію компаніїї кабельно-провідникової продукції MIT. Вони переслідють мету - звук в будь якій точці КДП.
Клею дурня. Якісно, професійно, недорого. У святкові та вихідні дні - знижки!
Я люблю свою Батьківщину, і пишаюсь країною, в якій живу!!!
Russian warship, fuck off
МАЯЧНЯ сивої кобили в місячну ніч ( я про концепт від кабель-виробника того). Щодо фази - у форматі стерео це абсолютно не можливо. А от "звук" в будь якій точці - це як два пальці об асфальт.
Підправив пост, додав малюнок , може хоч так дійде, про шо мову веду.
impexua, не углубляясь, только в общем. Сцена, расстановка и пр. не самоцель - если система строит звук так, как говорит Владимир, т.е. система отстроена хорошо, это автоматически означает наличие при воспроизведении кучи остальных бонусов как то: разделение инструментов и пр. пр. пр. Если же у вас +/- 50 см от точки прослушивания приводят к тому, что всё "уезжает", то это говорит о том, что система не отстроена должным образом. При всём этом уровень компонентов не имеет значения (хотя с совсем откровенным хламом не уверен).
(13-07-2016 10:39)Supermurzic писал(а): impexua, не углубляясь, только в общем. Сцена, расстановка и пр. не самоцель - ОДНОЗНАЧНО, для мене теж так. - если система строит звук так, как говорит Владимир, то это автоматически означает наличие при воспроизведении кучи остальных бонусов как то: разделение инструментов и пр. пр. пр. - ДА, і це не суперечить тому що я мав на увазі. От тільки до опи, те що "говорить Володимир", бо це основи загальні для всіх стерео систем,як тільки забезпечив необхідний рівень точноісті відтворення системою - це все є. Цене тайно великих гурур з особливим підходом. Если же у вас +/- 50 см от точки прослушивания приводят к тому, что всё "уезжает", то это говорит о том, что система не отстроена должным образом. Питання в ступені цього уєзжанія. Я не вед умову про те, що +/- 50% - і все, сцени немає наглухо. Аби ж хтось лише прочитав... Діє принцип:
1) Максимально точне стерео завжди в класичній ТП, бо так закладено ЗАПИСОМ
2) Чим більше ти підвищуєш точність стерео у ТП - тим БІЛЬШИЙ якісний відрив від сусідніх точок прослуховування: по ступеню наближення до того, що закладено у ЗАПИСІ,
3) п. 1) і 2) діє, бо неможливо забезпечити однакові значення фази і амплітуди L і R (те, що формує стерео) для ВУХ у будь якій точці хати, і при ЗАПИСІ їх закладають для класичних ТП.
Да, согласен. Что тогда хотите донести до тех, с кем спор? В двух словах.
Цитата:1) Максимально точне стерео завжди в класичній ТП, бо так закладено ЗАПИСОМ
2) Чим більше ти підвищуєш точність стерео у ТП - тим БІЛЬШИЙ якісний відрив із сусідніми точками прослуховування
А с этим не соглашусь. БІЛЬШИЙ якісний відрив по каким-то отдельным параметрам может быть, но по совокупности - нет.
Цитата:3) п. 1) і 2) діє, бо неможливо забезпечити однакові значення фази і амплітуди L і R (те, що формує стерео) для ВУХ у будь якій точці хати, і при ЗАПИСІ їх закладають для класичних ТП.
это возможно, и это называется расположение колонок в точках живого звука (гуглится). Кроме того, есть и много близких точек - не дают такого скачкообразного прироста, но тем не менее вписываются в то, что я говорил
ось те, що додав у кінці попереднього поста. пункти 1 -2 -3.
Бо було на початку теми твердження, що однаково точна сцена при гуру-підході можлива з усіх точок кімнати.
Я вважаю що це можливо, лише якщо у всіх точках воно буде одинаково пагане, тобто з мінімальною точністю щодо інфи закладеної у записі.
І що просто відчуття обєму і презенсу - це не є вся стерео-інфа, яка закладається у запис.
(13-07-2016 10:50)Supermurzic писал(а): А с этим не соглашусь. БІЛЬШИЙ якісний відрив по каким-то отдельным параметрам может быть, но по совокупности - нет.
Нє "по каким то параметрам", а по ступеню відповідності просторової инфи тому, що закладено при запису ( КІЗ, їх фокус, їх взаємне розміщеня, відстані між ними, і т.д. - за це відповідає фаза і амплітуда в ТП) .
Якщо ж говорити про СУКУПНІСТЬ звукового результату взагалі - то звичайно що ні, тут я згідний.
(13-07-2016 10:50)Supermurzic писал(а): можливо, и это называется расположение колонок в точках живого звука (гуглится)
Блііннн... ну при чому тут це....
Все, я здаюсь. Хапання всього звідусіль і мішання в кучу - непереможний підхід. Я повєржен, в прахє і пєплє удаляюсь.
Как-то непонятно. В КдП расстановка акустики и обработка помещения производятся под определенное и вполне конкретное место для прослушивания - ТП. Затем, после всех манипуляций ТП уже не имеет значения и звук одинаково хорош везде и даже в коридоре. Так?
"Легкомысленный человек подобен ослу, решившему пересечь пустыню вместе с верблюдом"
Да дело-то не в этом.
Динамики Сонидо- широкополосники.
У широкополосника- диаграмма направленности с ростом частоты сужается в луч.
От этого-и необходимость сидеть строго в одной точке.
А все остальное-это "лирика"
(ладно бы она была узкой и одинаковой по всему частотному диапазону.Так нет же-на 1 кГц, например- ширик играет на всю комнату..и коридор...)
Представьте себе коридор,в конце которого в комнате играет настоящее фортепиано.
А теперь представьте себе вместо фортепиано акустику,которая воспроизводит фортепиано.
Похоже?
Не очень.
У меня коридор 12м длиной,сбоку в конце-кухня.Я люблю слушать музыку,когда пью чай на кухне
У меня-похоже.
(13-07-2016 11:45)ivan ivanov писал(а): Да дело-то не в этом.
Динамики Сонидо- широкополосники.
У широкополосника- диаграмма направленности с ростом частоты сужается в луч.
От этого-и необходимость сидеть строго в одной точке.
А все остальное-это "лирика"
(ладно бы она была узкой и одинаковой по всему частотному диапазону.Так нет же-на 1 кГц, например- ширик играет на всю комнату..и коридор...)
Молодець, я не втримався і мушу написати все ж таки).
Дивись, логіка:
1) про одну точку із сонідо - Брехня.
2) Таким чином ти брешеш. Бо злий, шо виставив себе балбєсом в розмові про рупора.
3)Якщо ти брешеш, то.. хто ти? Правильно, брехун.
Ну а мова про стерео пару "взагалі" йшла, і практика з ними усіма, навіть з біполярами, діполями, і багатосмуговими - лише підтверджує теорію. Тільки не ваші гуру-брєдові теорії. Привіт брехунам і фантазерам).
Ламєр, знаєш один із признаків псевдонауки і псевдонауковця, або, іноді, просто....? Використання псевдотермінів, або термінів не за їх значенням і призначенням, без розуміння суті.
(13-07-2016 12:05)Тибетский Ламер писал(а): Дифузне поле? Ні, не чув..
ясєн красєн, бо по всьому диапазону його в тебе немає і бути не може в твої кімнаті.
Розмова із філо-гурами схожа на анек:
- мотоооор!!
- вісім!
- шо вісім?
- а шо мотор?
"представтє себе пианино в комнатє, а ви в карідорє, а вмєсто піаніни - тіпа АС" - ужос. Софістика від природжених філологів (професія - діагноз, якщо використовується поза межами чистої філології)