Боже мій,Володимире,що з вами коїться?
Чого такий злий,ще й мене звинувачуєте?Проекція? (психологічна) http://naub.org.ua/?p=913
Аргументи-"брехня,брехун,балбєс"
Сонідо-не сонідо,вони усі широкополосники однаково себе ведуть плюс-мінус
(з візером-без візера-з кулею-без кулі)
Підіть,прийміть заспокійливе.
impexua, Володю, ти сьогодні якийсь нервовий...
Щодо однієї точки у Сонідо... ну не зовсім одна - це ж у безвіззерних шириків на ВЧ вузька направленість. А в тих що з віззером - "голка" і пелюстки. Хіба не так?
Цитата:і практика з ними усіма, навіть з біполярами, діполями, і багатосмуговими - підтверджує теорію.
угу... саме того я зараз діпольними електростатами сєксом займаюсь - зовсім на класичну багатосмугову "схожі". Доречі, хто їх чув у мене зважають на вищу "просторовість" у порівнянні з класикою.
(13-07-2016 12:07)Victor-Blues писал(а): Ото оно, как раз в коридоре и на толчке и есть... .
Надо было со всей квартирой поработать, а не только с КДП
impexua, нарешті!
А по суті питання - коли говоримо про "світ спот" і посилаємося на режисерів, то маємо завважити, що зводили вони фонограму на не на тих АС що в нас дома стоять і не в тому приміщенні, в якому слухаємо ми. Яку вони собі сцену придумали ми можемо почути тільки в оригінальних умовах студії. А внас буде +/- півкорови і залежатиме від АС та КДП.
Клею дурня. Якісно, професійно, недорого. У святкові та вихідні дні - знижки!
Я люблю свою Батьківщину, і пишаюсь країною, в якій живу!!!
Russian warship, fuck off
+/- півкорови в ТП чи +/- півкита на толчку - є різниця.
Взагалі ж додати до 3 принципів з минулої сторінки немаю нічого. Лише повтрити по-кругу, але сил перетравлювати всю пургу (типу аргументація) від фантазуючих або брешучих - немає.
impexua, Володя, питання - ти на своїх будь-яких АС можеш зробити точну коапію стереоефекту зі студійних моніторів, на яких зводилась конкретна фонограма? Просто так чи ні?
Клею дурня. Якісно, професійно, недорого. У святкові та вихідні дні - знижки!
Я люблю свою Батьківщину, і пишаюсь країною, в якій живу!!!
Russian warship, fuck off
Внимательно прочитал пару страниц....
Вставлю и свои 5 копеек. Всегда считал, что есть два варианта построения сцены. И соответственно есть любители каждого из этих вариантов:
- объемная (такая себе широкая, глубокая, высокая, с гипертрофированными МО, деформированными послезвучиями... Когда рояль может быть размером со слона, или мышь...)
- и та, которая обеспечивает в ТП точную локализацию КИЗ, соответственно паказывает расстановку исполнителей, предлагает более правильный тональный балланс
КДП для каждого из этих вариантов готовится принципиально по разному!
АС тоже нужно подбирать с умом....
Завистливые люди часто обсуждают то, чего не умеют, и критикуют тех, до уровня которых им никогда не дотянуться.
(...Ницше...)
близько до того, що я намагався писати. Іншими словами просто.
(13-07-2016 12:38)Тибетский Ламер писал(а): impexua, Володя, питання - ти на своїх будь-яких АС можеш зробити точну коапію стереоефекту зі студійних моніторів, на яких зводилась конкретна фонограма? Просто так чи ні?
А от фіг тобі, а не відповідь, після того всього гону-стьобу.
Тобто не фіг, а зустрічне питання: а в коридорі, або збоку АС ти це можеш зробити КРАЩЕ, або на тому ж рівні як в ТП?
Чи ти далі ганяєш?
Схоже ще на одну парал-ль - бесіда із Свідками Єгови = незручні питання, або аргументи ігноруються, і волина перскакує на нове питання одразу.
Хоч один з вас може пояснити, як нивелювати те, що показано нкартинках, з минулої сторінки? І ті три пункти звідти? Як зробити фазу і амплітуду в усьому диапазоні однакову для всіх точок КдП із двома АС?
Хоч один з вас може показати в себе однаково точне стерео в будь якій точці кімнати? При цьому щоб то не було просто об`ємне гівно аля "в барі" замість стерео?
impexua писал(а):Взагалі ж додати до 3 принципів з минулої сторінки немаю нічого.
п. 1) Максимально точне стерео завжди в класичній ТП, бо так закладено ЗАПИСОМ
Що таке "класична" ТП, які її фізичні розміри (розміри зони) Частково здогадуюсь з опису про 5 для себе і 3 для тих хто поряд. Але хотілось би знати скільки на скільки см. ця ТП
п. 2) Чим більше ти підвищуєш точність стерео у ТП - тим БІЛЬШИЙ якісний відрив від сусідніх точок прослуховування: по ступеню наближення до того, що закладено у ЗАПИСІ.
Хотілося б розуміти скільки градусів відхилення між основною ТП та сусідніми, та бачити корреляцію між цим кутом то діаграммою спрямування класичного купольного ВЧ динаміка....
п. 3) п. 1) і 2) діє, бо неможливо забезпечити однакові значення фази і амплітуди L і R (те, що формує стерео) для ВУХ у будь якій точці хати, і при ЗАПИСІ їх закладають для класичних ТП.
Те саме, що й в п.2 - яка різниця в фазі та амплітуді сигналу з класичного купольного ВЧ в порівнянні on axis та при відхиленні в 2-3 градуси (судячи з пункту 2 і того менше)
Клею дурня. Якісно, професійно, недорого. У святкові та вихідні дні - знижки!
Я люблю свою Батьківщину, і пишаюсь країною, в якій живу!!!
Russian warship, fuck off
impexua писал(а):Тобто не фіг, а зустрічне питання: а в коридорі, або збоку АС ти це можеш зробити КРАЩЕ, або на тому ж рівні як в ТП?
Чи ти далі ганяєш?
impexua, ні, вже не жену. Просто не згоден з тим, що ти пишеш про "світ спот". Я таке чув один раз - 5 см голова зміщується і все. Зазвичай нормальне стерео для 3-х слухачів...
В коридорі і збоку - таке як в "зоні" прослуховування (точка - це щось занадто мале) звичайно ні - бо у нас слух бінауральний
(13-07-2016 13:01)impexua писал(а): Спробую з третьої спроби попрощатись все ж таки.
Таж зачекай-но ще трохи. Ти питання задав поки я попередній пост писав - а ти його вже за відповідь зарахував.
(13-07-2016 12:38)artshop писал(а): - объемная (такая себе широкая, глубокая, высокая, с гипертрофированными МО, деформированными послезвучиями... Когда рояль может быть размером со слона, или мышь...)
- и та, которая обеспечивает в ТП точную локализацию КИЗ, соответственно паказывает расстановку исполнителей, предлагает более правильный тональный балланс
Итак,в первом случае
"гипертрофированными МО"..ГМО?
"рояль может быть размером со слона, или мышь"
т.е все плохо
А во втором случае:
"точная локализацию КИЗ"
"более правильный тональный балланс"
т.е.все совсем хорошо
Ну и?
Но,"видите ли,Петр",не существует ни излучателя звука,ни акустики с равномерно узкой диаграммой направленности.
Физически невозможно.
На низких частотах-в любом случае-круговая.Ну кроме диполей,но то редкость.
На средних-у динамика небольших размеров-практически круговая.
С повышением частоты-сужается или превращается в многолепестковую.
На высоких-даже у купольной пищалки-обостряется в луч.
Итак,мы имеем:прямое излучение-ровную АЧХ
Отраженное-горбатую (у колонок с т.наз."точной локализацией ")
Ну а теперь в дело вступают специалисты по "акустической обработке помещения".То есть кривое -пытаемся ровнять.
За большие,заметьте,деньги.
А вот если бы в природе существовали акустические системы с равномерно узкой диаграммой направленности -я допускаю,что они играли бы лучше ,или не хуже,чем те,которые имеют равномерно широкую.
Но,к сожалению-сделать такую акустику-нельзя.
Пока.
Кстати,тема то про Гейтхайн...вот их АЧХ на оси и под углом 45 град.
Если не врут-то просто замечательно.
(13-07-2016 13:02)Тибетский Ламер писал(а): impexua, ні, вже не жену. Просто не згоден з тим, що ти пишеш про "світ спот". Я таке чув один раз - 5 см голова зміщується і все. Зазвичай нормальне стерео для 3-х слухачів...
В коридорі і збоку - таке як в "зоні" прослуховування (точка - це щось занадто мале) звичайно ні - бо у нас слух бінауральний
Таж зачекай-но ще трохи. Ти питання задав поки я попередній пост писав - а ти його вже за відповідь зарахував.
1) нормальне стерео для трьох - спокійно. Згідний.
Навіть із направленими ШП, розташування і обробка КдП дають таке отримати спокійно.
2) Виводячи для себе одного в ТП на рівень точності стерео ефектів вище від нормального,класний (чи як там назвати) - ми зазвичай для сусіда справа і зліва погіршуємо становище, тобто "нормальний" з п.1) стає для них трохи менш ніж нормальний. (це схоже із тим, що про два концепти сцени писав Артшоп).
Я раніше казав про це: для трьох на 4 бала, а якщо для одного - на 5ть, то решті вже буде не 4 бала, а 3-3,5. Так воно діє, спробуй сам.
3) Я не вів мову про +/- 5см, як і топік стартер. А про +/- 50см - для випадку з п. 2). І не про тотальну відсутність сцени при такому відхиленні.
Доречі - АС де реально ці +/- 5см мені не разу в житті не траплялись, чую про ці +/- 5см і лазер лише на форумах.
impexua, Володя, я вже трохи загубився в тому що ти пишеш. Якщо ведеш мову про +/- 50 см. для себе на 5... то на якій відстані інші два умовні слухачі тоді сидять, що для них на 3?
В мене КДП у зйомній квартирі крива до неможливості, але з класичними АС в межах дивану стерео практично однакове. З діполями трохи по іншом - стрічкові випромінювачі - діаграма спрямування вужча. Ефект такий, щосцену ніби можна розглядати збоку при відхиленнях градусів 15-20.
У іншій КДП - а врна коаща в усіх відношеннях (в приватному будинку) в зоні прослуховування можна зміщуватись значно більше без порушень розташування.
Ось такий у мене особистий досвід. Системи інших людей до уваги зараз не беру.
Клею дурня. Якісно, професійно, недорого. У святкові та вихідні дні - знижки!
Я люблю свою Батьківщину, і пишаюсь країною, в якій живу!!!
Russian warship, fuck off
Про 50cм - написав сам топік стартер (так мені запало в пам`ять) , я відповів що це нормально, а Володимир відповів в дусі: справжня сцена - повсюди має бути, якщо хороша система, а +/- 50см - свідчення низького рівню системи і т.д.
І почалася бійня)).
По ходу п`єси в бійню вскакували інші, нечитавши початку спору і додаючи цим ще більшого колориту і інтенсивності нашому масакру.... І в якийсь момент я зрозумів що біжу вже по колу.
В мене теж диполь сч-вч, теж можна глянути на сцену ніби з боку. Це не протирічить тому, шо я писав раніше...
Вибачай за різкість.
я на різних АС пробував (1-2-3 полоси, рупора - зя - фі - тл, з ШП і без), у різних кімнатах.
Розстановка для "егоїста" по сукупності давала кращий, точніший стереофект для цього самого егоїста, ніж розташування і відлагодження для стерео "на трьох".
Уточню, причина:
- чим точніше фаза і амплітуда із запису в ТП, тим менш точна картина в інших точках. Можна розмазати рівномірно для трьох із середньою якістю, можна максимум сконцентрувати для себе із максим. якістю,
- цими фазовими та амплітудними речами звукорежи і формують КІЗ саме для вершини трикутника (+/- ближче чи далі від АС, бо в нас кімната ще відбиття додає, які на студії заглушені).
impexua, я всеж-таки не доберу, про які розміри і відстані ми говоримо в контексті ТП егоїста? Яких розмірів ця зона? Бо в мене виникає враження, що мова йде про дуже вузькоспрямовані АС. Та й на скільки градусів зміниться фаза сигналу при пересуваннях в радіусі 1 м від ідеальної ТП?
Далі, що сприймати за ідеальний стерео-ефект? Умовно - вокаліст в центрі, перкусія теж , але в 2м за вокалістом, контрабас зліва між вокалістом та перкусією... от я зміщуюсь на 1 м вправо від ТП і що має відбутись в такому випадку? Сцена ніби стрілка компасу має повернутись са мною і я маю чути те саме щой в "ідеальній" ТП? Чи може я маю спостерігати за віртуальним ансамблем і мати схожий ефект, ні би я в джаз-кафе пересів за сусідній столик? Тобто КІЗи мають залишитись на місці, а я зміщуюсь відносно них?
...таке враження, що ми сперечаємось про м'яке і тепле.
Клею дурня. Якісно, професійно, недорого. У святкові та вихідні дні - знижки!
Я люблю свою Батьківщину, і пишаюсь країною, в якій живу!!!
Russian warship, fuck off
(13-07-2016 15:42)Тибетский Ламер писал(а): ... от я зміщуюсь на 1 м вправо від ТП і що має відбутись в такому випадку? Сцена ніби стрілка компасу має повернутись са мною і я маю чути те саме щой в "ідеальній" ТП? ... Тобто КІЗи мають залишитись на місці, а я зміщуюсь відносно них? ...
Думаю, достаточно просто прочитать, что такое суперпозиция и всё станет понятным, "как Божий день" .
(13-07-2016 12:33)impexua писал(а): +/- півкорови в ТП чи +/- півкита на толчку - є різниця.
Почему вы так не учтиво пытаетесь общаться с форумчанами?
У вас что то случилось?
(13-07-2016 13:01)impexua писал(а): Спробую з третьої спроби попрощатись все ж таки.
Помните: "Что да -да, что нет -нет, а что более от лукавого"?
Третий раз прощаться и ... опять в неосмысленный бой, это наводит на определенные грустные мысли.