Максимайзер с красной мордой старый - крутил.
То, что на твоей фото - кроссовер - впервые вижу.
Behringer - аналоговые - крутил. Цифровые - нет.
У аналоговых, у всей линейки (компрессоры, итп) - болезнь у кнопок - залипают контакты со временем и шуршат крутилки. Нужна ревизия контактов или замена кнопок.
Audiophiles use phono leads because they are unbalanced people!
Ще деякi здобутки на удiфiльськiй нивi суто приватного характеру,приємно змiнювати закостенiлi уявлення на новонародженi.
Отже,обрiзав полоси так як тре,тобто через активний кросовер обидвi,а це з крутизною 24Дб.
Ранiше це було тiльки з ВЧ,тепер з рештою.
В чому суть(?), тепер вважаю що полоси котрi вiдтворюються рiзними по фiзичним розмiрам випромiнювачами з перехрещенням їх на певних частотах не то що зле,а ДУЖЕ зле,тобто усi цi "файнi" фiльтри першого порядку це абсолютна омана,це якщо говорити навiть про планари де з фазовим поєднанням полос усе ґут(обидвi полоси пласкi),а що вiдбувається з перехрещенням у опуклого i увiгнутого випромiнювача...це тiльки Перуну вiдомо,насправдi iнтерерференцiйна каша,от що вiдбувається.Тобто ВЧ розмиваються,послаблюються у чутливостi,ну i НЧ при цьому не здоровиться,тому що фазове поєднання полос на НЧ вiдображається не хило,все вiд усього залежить.
Ще раз,казки i мантри про пологий зрiз частот АЧХ фiльтрами першого порядку-на смiтник!
Це про то,що срiбельця прийшлось ще вiдмотати на допомiжний дротик.
Не згоден Сашко, вищі порядки фільтру ніж перший завжди з собою щось може не дуже погане, наприклад ГВЗ, ти його не бачиш, а воно є в мене два других порядки в чотириполсці, але за для їх гамуз вбито спеціальною архітектурою активних фільтрів аж другого порядку.вісімнашка працює на першому.
(30-03-2024 17:35)oleg2566 писал(а): Не згоден Сашко, вищі порядки фільтру ніж перший завжди з собою щось може не дуже погане, наприклад ГВЗ, ти його не бачиш, а воно є в мене два других порядки в чотириполсці, але за для їх гамуз вбито спеціальною архітектурою активних фільтрів аж другого порядку.вісімнашка працює на першому.
Про ГВЗ,невже думаєш що розробники проф. апаратури нє учлi цiєї проблеми?
Нема питань,але я на власному досвiдi переконався,що поєднання двох обсолютно рiзних по кiлькiснiй площинi драйверiв найкраще виходить з рiзким спадом частот по ширині АЧХ,тобто 24Дб.
По перше-чiткiшi не тiльки ВЧ а й НЧ,стерео картина-голографiчнiша,тембри-достовiрнiшi i головне-все це по зрозумiлим причинам.Як виявилось.
Зробив вимiрювання на THD своїх колонок,вiдстань до мiкрофона 2.5 метри,щось не вiриться,але ж два рази замiряв,вийшло 0.062%,хiба таке може бути?
В моїх же навушниках-овали(ЖЗ) 0.17,а в Року 0.18% спотворень,так то ж навушники,а тут...я в шоцi:
Згадав Лiхнiцького з його iзотерикою i постaвив кусок фанерового клаптика з написом громовержця прямо перед лицьовим статором фактично закривши його третину i...поперли баси,здавалося б?
Насправдi багато чого шукав з сабами,навiть лiпив ззаду щось подiбне до зворотнього рупора,але нiц нiчо не прижилося,а тут...
Трохи поекпериментував з пригнiчуванням паразитних резонансiв(явних) в областi 200 Гц.
Також зробив вимiрювання з дивана де зазвичай знаходжусь.
На англомовному форумi (дiй аудiо) мало не забанили коли мова зайшла про небезпеку доторкання рукою до статора колонок,мовляв уб'є на мiсцi,коли я виклав клiпа.Обшим торкатися можна,тiльки при умовi що торкатися до ОДНОГО статора,а не до двох,також стояти треба на iзолюючому матерiалi,типу дощаної пiдлоги,а не на сирiй землi,ну майже те саме що не можнa засовувати два пальцi у розетку.
Выкладаю тороїди намотанi Вiнтор(видатне с. Великi Курилiвцi Вiницьк. обл.),от хлопцi молодцi,нi одна хвiрма у всьому бувшому таборi не взялася це зробити,а вони...нараз.
Тороїди пiдвищуючi, з Ктр.1:200,першi такi вони намотали(по мому тех.завданнi) ще у 12 роцi.